Wymiany, zwroty i reklamacje
ZWROTY
Kupiłaś, przymierzyłaś i okazało się, że rozmiar lub fason Ci nie odpowiada? Nie martw się! Masz 14 dni na zwrot zakupionego towaru. Zwrot środków nastąpi niezwłocznie – nie później niż 14 dni od otrzymania zwrotu zakupionego towaru. Aby dokonać zwrotu należy odesłać produkt na adres:
WYMIANA
Wymiana produktu w sklepie stasko.pl polega na wczesniejszym kontakcie przez poczte lub telefonicznie.
Stasko
ul.Cegielniana 5
26-800 Białobrzegi
Telefon 509338569
Poczta stasko-obuwie@wp.pl
Inpost Paczkomat BBG01M
Niezależnie czy wysyłasz zwrot czy reklamacje, pamiętaj proszę o podstawowych zasadach:
1.Dobrze zapakuj i zabezpiecz każdy zwracany produkt, obuwie musi wrócić w oryginalnym kartonie.
2.Reklamowany produkt musi być czysty.
3.W przypadku uzasadnionej reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na taki sam, pełnowartościowy produkt, a jeśli będzie to niemożliwe, zwrócimy Ci jego koszt.
4.Forma zwrotu środków jest na numer konta bankowego podanego wczesniej
5.Nie przyjmujemy zwrotów wysyłanych za pobraniem oraz wysłanych do paczkomatu.